torsdag 16 maj 2013

Torsdag.

Idag har jag: gjort ladugården (hade ut fyra balar), suttit med "tusen" papper (betalat fakturor och dyl.) rapporterat djur till CDB, skjutsat Daniel till Nora (för att hämta traktor och harv), sladdat "Sjölyckegärdet", hämtat Svante och Elis (och kompisar) vid skolan, åkt hem på SEN lunch (klockan var då 15.00, skapligt hungrig jag var då.....), till ladugården igen (hade ut en bal och körde fram 2 tills i morgon), hämtat Svea och nu sitter jag här och väntar på att Fredrik ska komma hem (han har varit på instruktionskurs för pressen) så då blir det att åka upp till Nora igen för att hämta såmaskin och traktor......
Nåväl, dagen har gått superfort och egentligen vill jag tillbringa kvällen på altanen men det kan jag glömma ;)
 

Köpte en boxarsäck och handskar i måndags.....funkar bra!

Trevlig kväll på ER!

Inga kommentarer: