torsdag 2 maj 2013

Tusen rosor :)

 Till Valborg köpte jag till mig själv tre otroligt vackra buketter med rosor :) Tyckte att jag var värd det ;) Döm om min förvåning när jag av ena paret av våra gäster, får ännu mera vackra rosor (och en flaska vin) och av de andra får ett jättefint rosa ljus med formen av en ros:)
 Rosorna igår.
 Samma par idag.
 Rosor i alla dess färger.


 Å, ett ljus!
 På språng.

Samling vid pumpen :)

Idag har jag gjort ladugården, suttit på kontoret samt fixat med staketet i Härad. Har haft betessläpp.....mina TRE dikor är nu ute :)
Fredrik kör skit och jobbar än (klockan 21.11) så jag fick ställa in easylinepasset jag bokat in mig på ikväll......:(
Men bara för jag inte kom iväg till Viken så innebär inte det att jag inte motionerat :) Gav mig ut och sprang Häradsrundan istället och det får ta mig tusan duga.
Nu blir det snart sängen, gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jätteduktig Karolin
Kram Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack kära mor!
Det är du med:)