fredag 26 februari 2010

Onsdag, torsdag i bilder!

Så här vackert var det i onsdags när jag tittade ut genom sovrumsfönstret. Kallt men vackert.

Mamma och Mikaela kom till oss och höll mig sällskap.
Vi kom ut på en underbar promenad. Mamma var med en stund och sen gick Mikaela och jag en lite längre tur. Gick mot Fågelvik och såg tre grisar.



Knappt att Zigge drack min "gamla" mjölk. Syndigt att ge den åt katten men skönt att tagit beslutet att sluta pumpa. Nästan tre och en halv månad höll jag på. Måste fortfarande pumpa naturligtvis men jag gör det mindre och mindre för att snart sina.



Söta Mikaela och Isa.



Svea på akuten.......igen!




Så här kul tycker jag det är på akuten.



Svea "röker på"....!






Nu ska jag duscha för Nettan och jag ska åka på Ussas teater i N-köping.
Berättar en annan gång om S akutenbesök.
Idag mår hon skapligt. Skönt!






2 kommentarer:

Niklas sa...

Såååå fina foton på er!! Även det på dig!! Hahahaha.....
Hoppas du har en kanonskön kväll & att du kan slappna av & njuta!!!
Kramar PIA

Mia sa...

Så härligt att komma ut och gå en så´n härlig dag! Det var grisar nu oxå!Dock inte lika skönt väder...
Hoppas du fick en trevlig kväll,skönt att "komma ifrån" lite.
Ok,nu förstår jag hur du känner det ibland när ni måste åka in till akuten....;-)
Kram kram