onsdag 3 februari 2010

Snökaos och viktnedgång.

Jäklar vilket vinterväder vi har.....i natt blåste det massor ute, väntade bara på att strömmen skulle gå men den har varit okej hela dagen. Nu har vi ju sådan tur att det finns reservelagregat här på Stjärneberg, så vi behöver ju inte vara utan ström någon längre tid. Vilket känns skönt med tanke på värmningen av Sveas mat och pumpningen av mina bröst.

Har inte så mycket att skriva idag men vill ändå rapportera hur det har gått med vikten den här veckan. Motionsmässigt har den inte varit bra men matmässigt helt okej. Det blev i alla fall ett fint minus på ett kilo, så nu står vågeländet på 81,9 kg och det är jättekul att det går neråt. Nu närmar jag mig 70-klubben med stormsteg!!!!!!

Startvikt 85,3 kg (2010-01-11)

v.1-2,1 kg (83,2)
v.2-0,3 kg (82,9)
v.3-1,0 kg (81,9)

Ja det var allt från mig idag, kanske finner mer inspiration att skriva mer i morgon.
Go´kväll!!!

2 kommentarer:

Niklas sa...

Du e´ SÅÅÅÅÅÅÅ himla duktig!!! :o)
Önskar att jag vore det! :o/
Ha det gott!!!
Kramar PIA

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Pia!
Du är väldigt duktig på att lämna gulliga kommentarer.
Kram