söndag 8 april 2012

Härliga påsk!

I fredags åkte vi ner till Mia och Andreas och åt supergod påskbuffé, jag blev såååååå mätt. Naturligtvis hade vi väldigt roligt också och vi skrattade mycket.Vädret utanför var fruktansvärt och det var skönt att sitta inne och "kura skymning". Tack för en trevlig kväll. Igår (lördag) var vi ut till Björkö på påsklunch som också var jättegod. Trevligt att träffa mina släktingar för en gångs skull:)Svea målar lite.Grabbarna Wahlman och Gustavsson.Mia och Oliwer.Jag, Svante och Fredrik.Kycklingskörden denna gång (12 stycken) i alla dess färger.Glada Svea käkar tårta.Rebecka följde med mig hemoch hjälpte mig att städa inför kvällens gäster som bestod av ett par goda grannar. Tack Becka för hjälpen:)))) Vi hade återigen en trevlig kväll.Elispojken.Är det Svante eller Fredrik??????
Nu är Svea och jag hemkommen från Loftahammar där vi har haft "pizzakalas" med Hanna, Jens, David, Per, Liselotte, Kristina, Sofie och Ulf med "hundra" ungar;) Tack, ni har det så fint och hemtrevligt:)
Ha en fortsatt trevlig påsk!

1 kommentar:

Mia sa...

Ja, stort tack själva! Alltid lika kul!!!!