fredag 13 april 2012

Sommartider hej hej sommartider!!!!

Eller hur nu det var? Björkarna står i stargropen och bara väntar att få slå ut men inte vill värmen infinna sig.
Jag och min kära mor for till Västervik idag och hälsade på vår tyska vän Marlene. Hon mådde förhållandevis skapligt i allt elände och jag är såååå glad att vi åkte in till stan enbart för att besöka henne. Vi snabbhälsade på (stora) Syster Christel på "ögon" och (lilla) syster på BB, genom fönstret (då man inte får besöka BB) men vi skulle även räcka över Sofies mobil så Ulf tog med sig lilla underverket Karl-Erik till dörren...jippi! Längtar efter lite bebis"snusning". Sofie och Ulfs båda pojkar är döpta efter både min farfar (Alvar) och Karl-Erik (morfar) (farfars och morfars förnamn) så coolt tycker jag. Vår Elis är döpt efter Fredriks farfars förnamn.En liten Kullinnäsa visar upp sig:)))))En stolt trebarnspappa! Stort GRATTIS till ER alla!
Nu ska jag fixa färdigt fredagkäket!
PUSS i regnet!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Karl-Erik är även döpt efter Ulfs morfar som också hette Karl-Erik. Namnet blev därmed ganska givet. Blir nog ett Olof på det. Kram Sofie