torsdag 19 april 2012

Torsdag.

Härom dagen var jag med Fredrik i skogen och reparera skogsmaskin. Vi bytte två låååånga hydraulslangar. Han är duktig min man som fixar allt själv (med liiiiite hjälp av mig).Denna dag var solen först framme men när jag åkte hem framåt tolvhugget började det hagla och senare snöa. Det kom även lite regn efter en stund och hux flux sken solen igen. Igår var en jobbig dag för då var vi med svärmor till Viken (till ett korttidsboende). Jag var helt mentalt slut på kvällen då jag tänkt mycket på henne. Jag var även och klippte mig och på styrelsemöte på skolan på kvällen. Somnade gott vid cirka 22-tiden.Idag blir det staketsättning, släppa kor (förhoppningsvis) men som vanligt blir det först ladugården där sopning av foderbord, utfodring av kraftfoder, mineraler och ensilage står agendan. Ha en fin dag!

Inga kommentarer: