tisdag 3 april 2012

Tisdag i påskveckan:)

Idag har jag pysslat med nästan samma saker som igår, minus kontorsjobb. Jag hämtade Svante, Elis och Simon vid 14,10 men sedan åkte jag hem igen och fortsatte röja i Härad (vid Ändebo) och efter det till Liljestad och gjorde ladugården samt körde fram bal tills i morgonbitti.Svea, den lilla damen ville ha alla sina halsband på sig i morse när hon åkte till dagis. Hon är verkligen för söt och tjejig.
Igår blev det ingen promenad på kvällen för maken var inte hemma förens efter 20-tiden. Nu hoppas jag på att han kommer hem tidigare för det är så soligt (men KALLT) och jag känner att det skulle vara så skönt och Isa vill också springa av sig lite.
Nu har jag lagat till den andra köttfärslimpan på mindre än ett dygn. Min familj ÄLSKAR det med potatis och brunsås och något enklare att tillaga finns nog inte:) TIPS!
I morgon börjar påsken och är det någon högtid jag tycker om så är det verkligen påsken, den är till och med bättre än jul, tycker jag.

Inga kommentarer: