fredag 6 april 2012

Snart kläcks det......

...både här (se bilden ovan) och där (äggkläckaren i Liljestad). Vi var och tittade till äggkläckaren förut och det var flera det var små hål i och många andra som det pep och "pickades" innefrån. Egentligen är det inte förens i morgon det har gått 21 dagar men det spelar ju ingen roll, bara det blir några:))) Tänkte ladda om den direkt den här gången så att det kommer ännu fler. Någon som vill köpa kycklingar????? Sofie ska få barn nästa vecka och det ser jag verkligen fram emot:)
Svea och Fredrik pratar om något:)Igår fick vi besök av två söta påskkärringar/riddare och deras söta mamma. Vi tog en liten "after work" och Mia och jag pratade så Fredrik blev genarad och jag skrattade så jag fick ont i magen. Faan, vad skönt det är att få skratta så där hejdlöst ibland.Så söta:)Jag provar hur det är att ha en ring i näsan. Vad tycker ni? Ska jag pierca mig??? (OBS! Skämt!!!) Nu vill jag önska alla GLAD PÅSK! och jag återkommer med bild på kycklingarna i helgen (om allt går bra).

4 kommentarer:

Emma Svensson sa...

Ja jag tycker då inte att det är någonting fel på att ha ring i näsan. ;)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Emma! Jag menar inte att det är något fel med ring i näsan MEN det är inget en gammal kärring som jag passar i ;)

Björköborna sa...

Varför har du kläckaren i Liljestad? Vi hade den ju i vardagsrummet, roligare att kolla på än TV:n :)

Maria sa...

Vad skoj det vore med kycklingar!
Fast det vore nog bra att ha ett hönshus först :D
Men jag har sagt att det SKA upp ett varteftersom :)

Glad Påsk på er!