fredag 27 juli 2012

Björkö tur och retur!

Igår åkte jag och barnen ut till Björkö igen och det var tur för mitt psyke var inte på topp......
Men bara jag fick umgås med mamma och Sofie så blev det bättre. Önskar så mycket att Fredrik kunde vara ledig någon eller några dagar men än har det INTE hänt i sommar och snart är sommaren slut och barnen börjar skolan igen så.......
 Svea älskade att bada i Alvars balja.
 Sofie får massage av Petra:)
 Två sötnosar!
Idag var vi till Viken en sväng men det är väl allt vi har gjort i stort sätt :) Lagade i och för sig käk till Fredrik och svärfar också:)
Barnen ska snart till Oliwer på kalas och jag gör väl som jag alltid gör.....VÄNTAR.....på min man ;)
Kan säga det att jag längtar till hösten då jag kan återuppta träningen och när jakten kommer igång....nu jäklar börjar det klia i höger pekfinger :)
Om ni undrar hur det går för Svea med pottan så kan jag säga att det går kanon. Hon har inte kissat på sig mer än i måndags. Nu är det toaletten som gäller med liten sittring men igår kissade hon även utan "ring" och även ute i naturen när jag höll henne :) Så duktig tycker jag!

1 kommentar:

Björköborna sa...

Heja Svea, vad duktig hon är den lilla sötlöken :)

Kram C