onsdag 18 juli 2012

Oj....

...är det sant att jag inte har skrivit på nästan två veckor....och lika länge sedan var det jag tränade, fy mig! Är inne i en "formsvacka" kan man säga. Har ju som mål att träna tre gånger i veckan och snart ska jag iväg på första passet den här veckan och det är onsdag idag...inte bra. För övrigt så går Svea på semester nästa vecka och ska vara hemma i två veckor, ska bli både skönt och konstigt....vem ska göra ladugården? Vad händer annars? Sommaren bokstavligt REGNAR bort och nu tycker jag det är fruktansvärt.......förstaskörden är bärgad och alla balar är i Liljestad, cirka 1500 blev det:) Nu är det jättefint gräs som skulle tas till andraskörd men det går inget vidare när det bara "pissar" ner, gjorde en chansning och slog Hemgärdet och det blir väl att köra till skogen :(((((

Inga kommentarer: