söndag 1 juli 2012

Kul....

...oj, vad roligt och trevligt det var på poolpartyt igår. Inte helt fel av Titti och Tomas och drämma till med sommarens finaste och varmaste eftermiddag också. Värdparet var helt fantastiska och hade gjort tipspromenad (där jag kom tvåa), roliga tävlingar och en mängd olika fina priser. Ett stort tack för att vi fick komma:))) Lånade Tittis partyglasögon, fina va?

 Här håller lag "party" på att spika ihop deras fågelholk.
 "Poolarna" Hasse och Lotta spikade på våran holk:)
Fina va?
 Chips, toblerone och jäger som pris till det vinnande laget "POOL".
 JAAAAA! Vi var bäst!
 Grabbarna mot tjejerna.
 Kalla killar efter badet värmer sig vid grillen, ha, ha,ha!
 Mika och Lina.
Värdinnan Titti!

Idag har Fredrik med hjälp av sina kusiner, bytt däck på vår traktor, det gick ju punka på ett bakdäck i fredags kväll....:( Jag har varit väldigt ensam, brukar inte bry mig om jag är själv hemma med Svea (tycker till och med att det är mysigt) men idag har det varit lite trist. Men, men så är ju livet när man är gift med en bonde.....och i morgon är det ju träning och efter det brukar ju livet kännas bättre igen:)
Har ätit alldeles in i helvete dåligt den här helgen och druckit en och annan öl.....BLÄ! Vågen får väl en chock i morgon;) Nåväl, jag är astrött så nu ska jag gå och lägga mig.

Inga kommentarer: