lördag 21 juli 2012

lördag

Här följer några fina bilder på mina nära och kära:)

 Nyklippt (av mig) och snygg!
 Svea smaskar på nyplockade jordgubbar som vi fått utav Nettan :)
 Så här brukar pappa göra med chipsen....
 En av mina små grillgrisar smakade vi på när Nettan, Göran, farfar och farmor var här förra lördagen. Jättegott om jag får säga det själv :)

 Svea börjar bli en stor tjej, det är bara att inse det!
Tja snyggingar!

Nu har Svea semester från dagis i två veckor så jag kommer vara väldigt begränsad med allt vad jobb och träning heter. Ska verkligen försöka komma ut på promenader med vagnen i alla fall.
Idag har vi en av kattungarna hemma på prov (den röda) men jag ska snart åka bort till Liljestad med honom så att han får sova där inatt. Ska prova att ha honom här på dagarna i början.
Ha en bra lördagskväll för det ska jag ha :)

1 kommentar:

Filosofie sa...

Glömde säga till Fredrik att han var jättesnygg med kort hår! Hoppas ni har en bra kväll på Kajsa Grytt. Jag eldar brasa och myser med Karl-Erik. Alvar somnade vid halv åtta och Elina vid åtta. De senaste fyra nätterna har de inte kommit i säng förrän tidigast tio så de var nog rätt trötta. Kram Sofie