torsdag 19 juli 2012

Det gick bra!

Jodå,  jag klarade av att träna utan att bryta i hop;) men det var väldigt svettigt och jobbigt.
Idag blir det en timmes Easyline, får se hur det går. Annars idag blir det skjutsa barn, röja och göra ladugård, som vanligt med andra ord. På lördag ska jag på Kajsa Grytt på Hasselö och jag längtar!
Någon som har tips på vad jag ska ha på mig på ett bröllop som vi ska på snart?! Ha en bra dag,gott folk! Vill passa på att säga att skogen är full av kantareller och blåbär, så plocka, ät och njut och var glad över det sommaren ändå har att erbjuda även om den regnar bort ;)

2 kommentarer:

Sara sa...

Svettigt, jobbigt men såå roligt. Inte ofta man gör något jobbigt med ett leende på läpparna.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Visst är det så Sara och inte nog med det man blir ju så glad efteråt också, vilket gynnar hela familjen :)