måndag 27 augusti 2012

Det är faktiskt kul......

.......att tvätta spaltboxar MEN mycket koskit blir det i ansiktet:) Vilken tur att jag inte är rädd för lite smuts ;)
 

Annars idag har dagen bjudit på ladugård, esayline (en timme), handling, mera ladugård, matlagning till Fredrik, Bengt och mig (som vanligt) och idag blev det korvstroganoff och ris med broccolisallad, ännu mera ladugård och framkörning av ensilage tills imorgon och därefter hann jag med 1½ timmes tvättning=en box och i morgon fortsätter jag. Det värsta är när det kommer in skit i ögonen, det är obehagligt.
Ikväll blir det skytte med Elis och Svante på Toverum och efter det skulle jag tro att det blir en kopp te och lugn kväll framför Top Model :)))) Älskar´t!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är lika söt med skit i ansiktet.,men använd glasögon vetja .Kram Mor

Björköborna sa...

Håller med mamma, använd skyddsglasögon! Jag vill inte se dig som patient på mitt jobb!

Kram C