onsdag 22 augusti 2012

Gamla bilder.

Texten till detta inlägg hamnade visst längre ner ;)


 Men vilken lite gobit! Svea kanin!
 Ha, ha, ha gud vad jag skrattade åt den här bilden när jag hittade den!!!!! Verkligen snygga jaktkläder! En räv på väg mot hönsgården som fick bita i det sura äpplet;)
 Mikaela hade ett stort plåster i pannan, varför undrade jag. Jag har en finne svarar hon......
 ....så här STOR (?!) var finnen under plåstret, ha, ha, ha den syns ju nästan inte:)
 En glad sondunge!
 Svea i Åre.
 Söt???? Nja, kanske inte just här ;)
 Efter en helvetesvecka i Åre med Svea som krånglade med sond och mitt psyke som var på botten så gick Ela och jag på after ski, drack två glas rödvin och började fnissa och skratta så mycket att jag trodde att jag aldrig kunde sluta, så SKÖNT det var!
 Fina Mikaela och Moster i Åre.
 Jag somnade på soffan i Schweiz, rund och go:)

Dagen idag ser ut som de andra dagarna denna veckan. Ladugård och underröjning. Vet ni vad???! Jag har fått så mycket beröm av min make :) Inte visste jag att du var så duktig på att underröja har han sagt flera gånger......Hallå Fredrik, vad tror du? Jag älskar att röja och har gjort det sedan jag var i 15-år åldern, tror du att jag kör med sågen i luften och gasar när jag har sagt att jag varit iväg och röjt??? ;)))))
 Nåväl, beröm (särskilt av älsklingen gör mig varm i hjärtat :))))
Maten idag blev hamburgare av dovviltfärs, behöver jag säga att det var den godaste hamburgaren jag någonsin ätit????
Ikväll har Mia och jag varit på HB och tränat.....yes, vad vi är duktiga och verkligen på G!!!!!!

 Träning att ge Svea på flaska inne på sjukhuset...NÄE, det gick inte bra!!!!!!
Svea och jag hälsar på Fredrik i skogen utanför Ringarum.
Nu mys och te i soffan, see you!

Inga kommentarer: