torsdag 9 augusti 2012

Torsdag.

Tja!

Oj, vad veckan går fort! Idag var jag tvungen att sticka in till Västervik i ett ärende och då skulle jag "passa på" att handla lite på Maxi innan jag åkte hem tänkte jag. Innan jag gick in i affären hade jag en klar bild över vad jag skulle handla men när jag kom in och hade passerat allt "roligt" som finns i början så var det som om minnet gick upp i rök när jag kom in till livsmedlen.......Såååååå mycket folk med låååånga listor och stooooora vagnar.....jag fick smått panik.Och när man inte känner igen vart varorna är så tappade jag totalt sugen på att handla helgmaten där. Det blir att åka till Viken i morgon i stället för där känner jag igen mig;)

Nu ska vi ut och fiska och jag har fullt med killar i huset, Svante och Elis Loftahammarsbästisar Axel och Arvid är här och det är jättekul!

På söndag ska vi hejja på TOMMY som ska skrapa triss i Tv4!
Lycka till!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Tycker också det är jobbigt att handla i affärer där jag inte känner igen mig. Tar så mycket extra tid att springa fram och tillbaka. Vi får väl passa på att handla i Sthlm på ICA Lindhagensplan i helgen. Den butik som jag känner allra bäst. Och som har billigast blöjor ;-)

Ska bli kul att träffas imorgon! Kram Sofie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

"Du e´såååå välkommen......till århundrades brott"...
Kram!