tisdag 18 november 2008

Höst ute!


Nu är det väl ändå den "riktiga" hösten som har kommit hit?! Regn, regn och åter regn...och så lite blåst. Ganska mysigt, bara man får hålla sig inomhus.

Idag har jag varit på campingmöte i Kolmården hela dagen och det var helt okej. Det är mycket jag måste lära mig men jag hoppas och tror att det kommer att gå bra.

Annars har det väl inte hänt så mycket mer idag. Jag borde verkligen vara ute och motionera men det är inte så inspirerande när det regnar så mycket ute.


Sätter in Stefan Holms "valspråk" i min blogg. Just dessa ord har vi tröstat oss mycket med, det senaste året. Tycker både det är klokt och roligt. Visst är det bra?

1 kommentar:

Björköborna sa...

Det är ett jättebra "ordspråk" och jag gillar även Mark Levengoods "Det är bara att bryta ihop och gå vidare" som jag levde efter en gång i tiden...