måndag 26 januari 2009

En "gammal" rolig bild!

Känner att jag vill visa denna roliga bild som är tagen på en HalloweenfestBjörkö, för ett par år sen. Kan meddela att jag vann första pris med denna Grynetinspirerande utstyrsel! Det var länge sen vi fixade någon maskerad ,det kanske är dags snart igen. I Käggla hade vi en P-fest, där det gällde att klä ut sig till något som började på bokstaven P. Jag var då Punkare och Fredrik Polis. Sen var vi på "sagofigursmaskerad" hos ett par vänner i Loftahammar och där var jag Pippi Långstrump och vann även då förstapris! Känns som om jag har lite känsla för att klä ut mig, ha-ha-ha! Vill även passa på att visa denna flygbild som jag tog i somras när G kom med "sin vita springare" och räddade mig från V. Det är den vackraste ön i hela världen som syns på bilden-BJÖRKÖ. Rätt cool bild om jag får säga det själv.....och det får jag ju här! Härlig flygtur var det i alla falltrots att det började regna när vi närmade oss Stjärneberg.
Nu ska jag gå och torka en unge i ändan och jag får väl säga som Grynet säger -TA INGEN SKIT;-)

Inga kommentarer: