söndag 11 januari 2009

"Fuskfödelsedag"

Nu kom visst bilderna i omvänd ordning men så här såg det ut igår när vi firade Isse. Han fick sitt efterlängtade kök och blev jätteglad. Jag behöver väl inte nämna att han lekte med det hela dagen igår och har fortsatt att göra mat till mig även idag.
I morse gick jag upp 04,30 och åkte och mjölkade. Det gick jättebra och var kul. Känns som om det var igår jag mjölkade men det var faktiskt precis ett år sen. Gud vad söta kalvarna är och jag längtar otroligt mycket efter att få ha egna dikor men det är tydligen inte min lott här i livet. Så då gäller det att ta till vara på de stunder när man får se de små söta liven och drömma sig bort några sekunder......................
Idag är min älskling i Hultsfred och han skulle få prova på att flyga för första gången...två gånger till och med! Usch, jag tycker inte om att veta att han är uppe i luften, är så nervös men försöker att inte tänka på det. Trots allt är jag glad för hans skull att han gör det här, en pojkdröm som blir sann! Och det är han värd!!!!!!!!!!!!!



Inga kommentarer: