måndag 15 november 2010

Ouppdaterade bloggar...

....är det värsta jag vet.....så varför skriver jag inte?

Jo, av den enkla anledningen att jag inte har tid och att min dator ligger på intensiven har jag fått reda på:( Kanske det går att rädda mina bilder från den (tror att jag har de flesta kopierade på skivor, hoppas jag.)

Det är inte samma sak med den här datorn, det är onekligen mycket lättare att ha en laptop att skriva från.



Egentligen borde jag skrivit i helgen för den har verkligen varit hur bra som helst:)))

Snabbt kan man säga, rolig och spännande "damjakt" på Björkö med mina bästa systrar och underbara kompisar.

Världens bästa och godaste skaldjursbuffé som Mange fixade (vilken svåger:).



Söndag: firande av vår älskade dotter och hennes första födelsedag. Många gäster och fina presenter och trevligt sällskap.



Ska försöka få lite tid till att lägga in massor bilder så jag kan visa vilken förträfflig helg vi haft!

Svea har klarat sig bra utan att få mat i knappen på dagen (en vecka idag) och det gick till och med bra för Fredrik i lördags. Hon åt BRA när han matade henne...så skönt!



Nu river Svea hela vårt "kontor" så nu måste jag stoppa henne. Vi hörs!

Inga kommentarer: