tisdag 16 november 2010

Två dagar i bilder, varsågod!

Svea yrvaken och undrar varför vi sjunger och kommer med paket:) Bra med brorsor!

Svea får hjälp av brorsorna att öppna paket.
Mormor och yngsta barnbarnet.
Svea får gäster.
Sofie och Alvar.
Vad är det här tänker Svea...en tårta!

Fin tårta, va?
En söt ettåring!
Får man göra så här.....
Morfar visar Svea på sin kamera.

Lisa, Nettan och Göran kom också med paket.
Farfar och farmor, Oliwer och Kevin var här.


Damjakt på Björkö. Åh, så kul! Bilderna blev lite blandade.
Jaktparad efter en trevlig jaktdag. Jag, Malin, Sofie, Linda, Christel, Lotta och gravida Hanna.
Samma som ovan.
Linda på Kalvö med sin hund Humla.
Becka, Sofie, Christel och Hanna.
Malin ville gärna lära sig att ta ur ett rådjur.
Bastumys innan middagen. Lotta, jag, Linda, Malin och Hanna.

Jag och Malin.
Mikaela och Jennifer.
Magnus bjöd på så god mat (som vanligt).

Mästerkocken Magnus bjuder damerna på förrätt och drink.

Så bra kort på Malin, Becka och Christel.

Lotta och Becka.

Linda och mamma.


Efterrätt som var så smaskig.

Skaldjursbuffé a´la Mange.
Magnus.
Christel bjuder på glögg och pepparkakor.

Så vackert på mitt pass i Strömsvederna, kan inte bli bättre.

På pass.


Damerna Christel, jag,Hanna, Feffe, Linda, Malin och Sofie.


Snart bär det iväg till skogen.

Svea ute och går.


Sötnos!


Sve oc Fredrik myser.


6 kommentarer:

Sofie sa...

Så fina bilder Karolin :) Härligt att det går så bra utan mat i knappen på dagarna!! Hoppas vi ses snart. Måste passa på innan jul för sen blir det snart inskolning här och jag börjar jobba 1 februari... Kram!

Anonym sa...

Vilka härliga bilder Mor

Anonym sa...

Vilka härliga bilder! Allra helst de med Svea och hennes underbara bröder! Man blir lite avundsjuk, ettårskalas, det var längesen, men man kommer nog alltid att minnas dem!

Härliga bilder även från Björkö, det såg så mysigt ut, men det där med jakt passar inte riktigt mig! Tur att det finns andra som gillar det, för jag gillar att äta köttet sen!
Kram från Maggan

Niklas sa...

Jättefina foton & så kul ni verka ha haft på Björkö-tjejjakten!!!?
Jisses va´ ti´n har gått fort sen Svea föddes!!!!!!!!!! Känns inte som de´ e´ ett år sen!
Ha det gott!!!!
Kramar Pia

sara sa...

middagsbjudningen såg ju inte helt fel ut! synd att man inte har nån som helst aptit.. jag har bara konstiga cravings efter inlagd gurka och sånt skit..? jätte lusigt! så söt svea var på första bilden med pjamasen! (och dom andra med såklart!) kramis!

Anonym sa...

Jag är SÅ dålig på att hinna kolla bloggar och annat "nöje" på datorer, men nu är jag här, och vill verkligen säga STORT TACK för den trevliga lördagen på Björkö! Det är så kul att se hur pigg Svea ser ut och alla ni andra! Ha nu en skön helg i Stockholm med er!!

Stor kram från Linda