tisdag 23 november 2010

Seeeeeg internet.

Kan det vara snökaoset som gör det segt som sirap?
Vädret vill jag inte ens kommentera men tycker på något sätt att det är otroligt fashinerande att det kan vara såååå stor skillnad på årstider. Tänk vilken otroligt varm sommar det var och nu blir det inte ens ljust ute på dagarna.
Men med många tända ljus inne blir det lite mysigt ändå och på söndag får vi ju ta fram adventsljusstakarna igen och då blir det riktigt mysigt. Jag och grabbarna ska hämta en utegran fort som tusan då, som ni kanske kommer ihåg blev det ju varken inne- eller utegran förra året:(

Nu ska jag snart åka på bolagsstämma i Tryserum (för friskolan) så jag ska äta och "snygga till" mig lite innan.
Var ju hos doktorn igen, förra veckan, med mina svullna ben, hon ordinerade vätskedrivande. Läste biverkningarna och blev lite tveksam men med samspråk med syster Syster, så kom vi fram att det nog inte var någon fara att ta dem. Biverkningarna var vid stora intag och jag ska bara ta en tablett dagligen.......JA, jag blev kissnödig som tusan.
Hoppas nu att det hjälper, doktorn sa: Du har inget annat val.....vad menade hon med det egentligen?

Vet ni vad! Svea har ju inte ätit så värst bra den senaste tiden och nu kanske jag har "hittat" en lösning varför.....hon håller på att få sina framtänder uppe. Kollade i helgen och då var det rätt så svullet men jag såg inga tänder men NU, den ena tittar fram. Jag tycker det är så stort med tänder, jag vet inte varför, så häftgt på något sätt.
Och väldigt gulligt tycker jag, ska bli spännande och se hur hon kommer att se ut nu, gullungen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Var inte orolig Karro. Svea har ont i munnen och det är säkert därför hon inte vill äta. Hon kommer igen! Kram Sofie Syster