onsdag 3 november 2010

Snabbinlägg med gamla bilder.

Passar på att skriva lite snabbt medans Svea sover middag. Idag ska hon få 1-års sprutan och bli vägd. Hoppas så innerligt att hon har gått upp i vikt för hon har ätit bättre än någonsin nu ett par dagar. Så nu ligger hennes "mellan" knappmål "pyrt till".
Nu går hon mer än kryper och det är så himla gulligt och roligt att se henne.
Hennes storebröder är osams mest hela dagarna och det är jobbigare att se till att de inte ryker ihop än att ta hand om henne.
Höstlovet skenar iväg och min dator är fortfarande uppe hos Nettan och Göran=DÖD.
Jag var på gympa i måndags och gick runt Härad med barnvagn igår. På kvällen gick jag 25 minuter på CT och gjorde armhävningar och situps. Vågskiten står stilla......vad trist det är.

Nu måste jag kolla till Svea (jag är på övervåningen) och hon sover nere och Svante och Elis vägrar vara nere själva. Elispojken!
Becka och Svante på Gotland.

Jag och älsklingen på vårfest i L-hammar (så här smal vill jag vara NU!!!!)


Jag med en vitsvanshind i Finland.



Fredrik har kört fast "lite"......


Jag med ett rådjur jag skjutit på Stjärneberg.


Min underbara "tutt"kompis Hanna!


Jag uttråkad på ett pass på en Holmenjakt i Sörmland.

Jag (med förförisk blick) och min man på Sara och Martins fest i Odensviholm.

Jag, som GRYNET, på en maskerad på Björkö...jag vann första pris...TA INGEN SKIT!!!


Så, det var lite från mig. Ska försöka skriva mer sen om hur mycket Svea vägde.
Tjingeling!!!

Inga kommentarer: