lördag 20 november 2010

Vi är ingen vanlig familj....

utan kanske en lite ovanlig:) Varför kanske ni undrar. Jo, jag är skitsur för att Fredrik är ute och jagar.....
Men jag är inte sur av den vanliga "man åker och jagar, kvinna vara hemma och sköta barnanledningen" utan jag är jäkligt irriterad för att jag vill OCKSÅ vara ute och jaga. Nu är ju inte vädret det bästa men det brukar alltid vara mycket djur i omlopp där han är idag (Fogelvik). Nå, vad är väl en bal på slottet................
Daniel och Isabelle kommer hit på middag ikväll så det ser jag framimot:)
Och föresten är jag bjuden på jakt av min svåger Magnus i morgon så jag ska inte klaga:) Svea myser med sin docka, som hon fick förra året av Nettan och Göran (då var de nästan lika stora).
Elis, har hörselskydd när han ska sova, snarkar Svante? Ni ser väl också hans kära gosedjur Clifford och Voffis.

Svea är expert på att dra ut saker just nu. Jag har ett evigt göra med att plocka efter henne. Ettårsåldern är härlig med ett väldigt nyfiket och lärosamt barn. Igår lärde hon sig säga ISA (vår hund). Jag har svårt att fatta att hon fattar så mycket.
Hennes mat flyter på, hon är väl inte så värst mycket mer sugen på mat nu (konstig ordföljd) än vad hon har varit men än så länge "biter jag ihop" även om jag känner mig väldigt frustrerad somliga dagar, (idag är en sån dag).



2 kommentarer:

Sofie sa...

Så söta grabbarna är när de sover tillsammans :)

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jamen visst är de!
Kram!