onsdag 17 november 2010

Trevlig onsdag.

Äntligen har ju mamma och pappa börjat hämtat "örngott" (havsörnsmat, för er som inte fattar) i Viken igen. Detta innebär att de även kan komma och hälsa på oss:) Så skönt med lite besök.
Jag hade också ringt "ner" till BVC för att se om jag kunde väga Svea något denna vecka. Fick en tid redan vid 12,30.
Gissa om jag var glad när jag åkte därifrån:)))))
Hon hade gått upp i vikt sen senaste vägningen, även fast vi tagit bort ett knappmål och fast att min BVC-sköterska sagt att det inte är säkert att barn ökar i vikt, vid den här åldern när de rör på sig så mycket som Sveis gör. LYCKA, LYCKA!!

Hur mår jag annars då?? Jo, faktiskt RIKTIGT bra! Längtar tills den helgen då F och jag ska åka till Sthlm....själva!
Bo på ett mysigt hotell och VERKLIGEN "ta dagen som den kommer" och bara få tänka på oss själva, känner att vi så väl behöver det och faktiskt är VÄRDA det efter allt vi har gått igenom med Svea.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är ni verkligen värda, hoppas det ordnar sig med hotell.Men det finns ju en plan B. Men det är ju alltid skönt med hotell Mor