fredag 14 oktober 2011

Härliga dagar......

...är det nu, soligt, klart och underbar luft att andas. Njuta, njuta för fullt av hösten det är det jag gör:)
Annars så äter jag för tillfället två tunnbrödsmackor med räkost (3%) och till det flingor och mjölk. Ska äta "mer ordentligt" ikväll när Mikaela kommer, vilket ska bli jättekul att träffas.

Nostalgilyssnar på Lisa Ekdahl och tänker på Mattias och undrar VARFÖR?

Igår var jag på VV och det kanske var för sista gången. Det blir alldeles för lååångt att ligga och åka för att väga sig. Jag hade gått ner sen sist och har nu exakt gått ner 13 kilo!!!! Jag vill ju ner mer men känner ingen panik längre, min hjärna måste hänga med också. Jag kommer i mina jaktbyxor och kan knäppa dem lätt i midjan, en bra måttstock. Tycker till och med att min jaktjacka som jag köpte förra hösten är FÖR stor men den är så bra i övrigt att den allt får hänga med i år igen. Tycker om att det är "singnalfärg" på den, annars är min gamla jacka snyggare modell på. Skit samma, nu har jag ätit färdigt bäst att sätta lite fart igen.

Vi hörs!


Inga kommentarer: