torsdag 6 oktober 2011

Skit också!

Åkte inte till VV idag heller, har helt tappat lusten att "bara" åka till Västervik för att väga mig och så har jag ju ladugården att fixa på morgonen också. För att trösta ER som hejjar på mig så kan jag säga det att jag inte har ballat ur med min mat utan jag sköter mig bra i veckorna och unnar mig på helgerna. Det innebär i och för sig att jag inte går ner i vikt men står väldigt stilla.
Nu har jag lite huvudvärk så det är bäst jag går och sussar, go natt!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Det är lugnt Karro, du är jätteduktig även om du inte åker till stan! Kram syster yster

Anonym sa...

.....huvudsaken är ju att DU vet vad du stoppar i dig & inte.....tycker du e´ sååååå himla duktig & jag är ju, som jag tidigare skrivit, avundsjuk på dig & din kalasbra´a karaktär!!!! Kan du skicka över lite åt mitt håll tror du!!?? ;o))
Ha de´ gott!
Kramar från Pia