söndag 16 oktober 2011

Höst!

Så underbara dagar att man inte kan få nog och jag hörde att det skulle fortsätta så ett tag till, jippi! Nu har Mikaela åkt hem och det är så tomt och jag fattar inte att helgen gick så fort. Snälla kom snart tillbaka till moster! <3
Mamma och pappa kom hit och fikade på förmiddagen och skjutsade sen hem Mikaela till stan. När de åkt råkade jag få på ett program om "barn som inte äter", gissa om tårarna steg i mina ögon och att jag kände igen mig i många situationer. Ett av barnen var/hade varit allergisk mot mjölkprodukter.....
Nu följer många bilder från helgen, mest på Svea men det är ju hon som oftast är hemma. Svante och Elis har varit hos Edgar hela dagen. Fyra älgar alldeles i närheten;) Men för sent för att skjuta! Kviga, ko och kalvar.






Svea åt upp min gröt till frukost.

Kärlek!

Fyra sötnosar! Kaksmet är oxå gott! Vad är det Mikaela har i munnen undrar Svea!








Svea samlar äpplen till älgarna i Härad...om det finns några?


Isabelle...det var länge sen vi träffades och åt något gott? I alla fall två veckor sen;) Den 29 oktober är ni välkomna hit på Champagne....du förstår/vet varför;)

Svea var överlycklig över att få hämta hämta Sugar från hagen.



Den här helgen var extra kul för att Mikaela var hos oss och hon hade hand om Svea lite och det var så skönt. TACK, TACK söta du för all hjälp!Nu måste jag göra ordning mat åt massa hungriga killar!

1 kommentar:

Anonym sa...

29:e? Vad kul, vi kommer såklart! Kram /i