måndag 3 oktober 2011

Studiedag.

Idag har barnen haft studiedag och varit lediga. Svante har kört ensilagebalar med Fredrik och Elis har varit med Isabelle till busfabriken. Jag och Svea har varit med farmor till Viken och fikat ihop, hämtat Fredriks bil i Hällingsfall, lagat mat, varit ute och gått med vagnen, gjort ladugården och nu är vi hemma igen:)
Tyvärr missade jag "Qvinnliga" (Företagare) ikväll som skulle till Gusum. Har varit med ett par gånger nu och det är verkligen kul att komma ut och träffa andra tjejer, sist var vi ju i Krogersbo och köpte getost:) Men jag hoppas det blir fler träffar under hösten. Så här glad var Svea för att få sitta vid foten av vindkraftverket.

Hur går det med vikten kanske ni undrar? Under 70 i morse igen, så det är skönt!
Men vad jag önskar att jag var nere på 65 så jag kan ägna mig åt att "bara" jämnvikta.
Nu ska jag snart ta mig lite te och macka.
Ha det fint, gott folk!

Inga kommentarer: