tisdag 4 oktober 2011

Vacker morgon!

Det är så vackert ute, solen skiner men jag ser mörka moln också, så det kanske blir regn, vad vet jag?
Idag fyller världens bästa Göran år, hurra, hurra, hurra, hurra för dig!
Svante ska ha en kompis här idag och Svea och Elis (om det går) ska vara på "Frita", börjar vid 10,00. Efter det blir det ladugården och sen ska jag se om jag kan lasta upp lite bal. Fredrik och Svnate körde hem 281 balar igår och medans vi gjorde ladugården körde Svante själv, på vårt närmaste gärde. Stor kille han har blivit:)
Hoppas hinna röja lite också och sen måste jag tyvärr göra det tråkigaste jag vet....åka och handla men det får jag göra när jag hämtat barnen.
Måste också börja ordna inför min fest.......
Ha en bra tisdag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra Lina Kram Mor

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Söta snälla mamma,vi syns i morgon!
Kram Lina!