lördag 1 oktober 2011

Senare på dagen!

Här kommer en bildkavalkad från dagen som har varit: Svea med finklänning, hårspänne och ojämna byxben:) Karolin i egen hög person.


Två söta pojkar kollar på fiskefilmer på datorn:)

Svea med sin kille.....Edgar kanske inte är lika nöjd;)

Men lite blick för varandra har de, eller? Åh, pappa är hemma och det är ljust ute, hurra, hurra, hurra! Svea (och jag) blir lycklig<3

Ja, Fredrik har blivit väldigt smal....! Idag är det STORA flyttardagen för tranorna, vet inte hur många tusen det har flygit över.



Jag igen, jippi min man är hemma!

Han ser ut som ett vrak.....nävars, lite trött bara! Efter många arbetsdagar från 04,00 till 22,00.

Söt och go!

Vet ni vad detta är????

Jo, en rödbeta från mitt växthus i genomskärning.


Nu ska jag och Fredrik ta en varsin öl och prata lite lantbruk och kanske lite annat:) Go kväll på ER mina vänner!

Inga kommentarer: