fredag 20 februari 2009

Fredagsmys!

Har jobbat lite idag men min hals känns "sisådär". Som tur är har jag inte ont i den utan det kliar mest och jag hostar så jag ska inte klaga för mycket.
Idag var jag på jobbet en sväng, kallt! Mic och jag var runt och tittade och nu har det hänt saker vill jag lova. Det kommer att bli jättebra på nya området och det blir superfina platser där.
Svanteälsklingen har varit hos kusin K hela dagen och förrut ringde han och frågade om han fick sova över, så nu kommer han inte hem förrens i morgon.
Elis leker med sina Star Wars och mannen läser ATL. Jag själv ska snart fixa "västerbottenostpotatisplättar" i ugnen står en framdelsstek från vår nötkviga, det ska bli gott!

Imorgon ska Fredrik flyga och det tycker jag inte om, som ni vet. Eventuellt blir det flygning på söndag också, lite beroende på väderleken.
Nu måste jag "jobba" lite så ha en härlig och mysig fredagskväll, det ska vi ha i allafall.
Kram på ER!

Inga kommentarer: