tisdag 10 februari 2009

Mjölkat.

Idag har jag återigen mjölkat kor. Jag vet inte vad det är med dem den här gången men de är lite väl "hispiga" tycker jag. Men det har ändå gått ganska bra trots det. På dagen var mor och far här en sväng och fikade, alltid lika trevligt.

Mia ringde och frågade om vi inte skulle ta och anmäla oss till "Tjejmilen", så nu är det gjort och man kan undra vad jag har gett mig in på.....jag som HATAR att springa. Så nu är det bara att börja träna. Vill inte, vill, vill inte, vill.......om jag börjar med löp i 500 hundra meter och sen ökar 500 meter i veckan, då borde det inte vara så tråkigt. Herre gud, på mitten av nittiotalet sprang jag MYCKET och ganska snabbt. En gång, vet jag, så sprang jag, utan att stanna, i 70 minuter! Fatta SJUTTIO MINUTER...JAG! Kan det tänkandet komma tillbaka så kanske det kommer att funka. Varför satte jag in två bilder på mig själv kan man undra, fråga mig inte. Men jag tror att det var för att visa hur jag ser ut när jag "försöker" fixa till mig och den andra bilden för att visa hur jag ser ut på jobbet, en helt vanlig dag när jag har kört röjsåg. Så det kan bli..........
Nu ska jag krypa ner i min sköna säng, ska ju upp 04,30 så det är bra om jag kan somna så fort som möjligt. Hoppas, hoppas att det inte har kommit så mycket snö i morgonbitti, blir lite jobbigt att köra då.
Adjö!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar att läsa din blogg, du skriver så bra!
Kram N