lördag 28 februari 2009

Vem vill låna lite diskmedel eller tvål!?


Så här kan det gå om man svarar ja när en trevlig telefonförsäljare ringer...............i och för sig sa han att det skulle räcka i två år och jag är beredd att hålla med honom. Fyra byttor diskmedel det bör ju räcka ett tag framöver. Jag undrar om han var ny på sitt arbete för han sa att disktabletterna var så bra att det räcker med en HALV tablett vid varje diskning vilket innebär att de räcker dubbelt så länge. (Hoppas att han inte har provision.)
Nu ringde min svåger och berättade att "han" vi köpte bilen av (en bilförsäljare i Hycklinge) hade sagt att det var en av de finaste bilar han någonsin hade sålt.....kul! Och jag förstår honom för när ska man kunna köra den, den är ju alldeles FÖR fin för oss. Hur ska jag få i Isa utan att skita ner den? Hmmmm!
Idag behöver jag hjälp med att ni håller alla tummar ni kan för att det ska komma så många personer som möjligt på visningen av Sofies lägenhet....hoppas!!!!!!
Nu måste jag hjälpa Svante med sockerkakan han håller på att baka, återkommer!



Inga kommentarer: