lördag 21 februari 2009

Två vackra ting!

Vilka fantastiskt fina tulpaner jag köpte sist jag var och handlade, "stadiga" och ovanligt vacker färg. Älskar verkligen dessa blommor, en försmak på våren och så lyser de upp så fint inomhus också. Det är ett måste....tulpaner inne och ljus i lyktorna på altanen, det förhöjer trivseln i vardagen. Min söta man i bakgrunden gör inte saken sämre.....
Inatt har Elis och jag hostat i omgångar och i morse hade han feber, lilla stackare. Nu har han dock fått en "stjärttablett" så nu är han lite bättre och är upp och leker. Jag själv ligger i sängen och läser bloggar och lite annat smått och gott.
Är jättenöjd att jag fick en inbjudan av Christel till Spotify för nu kan man lyssna på sina gamla favoritskivor utan att behöva en LP-spelare. Just nu lyssnar jag på Säkert! ( iofs inte en gammal skiva, utan relativt ny med dock sååååå bra, ett bra skivtips!). Tack Christel!
Nu har Fredrik åkt till Hultsfred på flygning och det verkar ju vara bra väder för det.
Nääää, nu ska jag sluta att skriva för det händer ju inte så mycket här just nu när jag ligger i sängen. Vi höres!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varsågod!