fredag 7 maj 2010

Ett år sen!

Lägger ut lite bilder hur vår familjesituation såg ut för ett år sen. Jag var gravid och vi väntade alla med spänning på vår lilla "filur" i magen.

Svante och Elis var spända och upprymda över att få bli storebröder, äntligen, tyckte de!


Jag mådde förhållandevis bra, inget illamående, men dock konstiga tankar i huvudet (samma som jag hade när jag väntade Svante och Elis).....typ man bara gråter, säger konstiga saker och är allmänt jobbig för sin make (som inte fattar något).

Har samtidigt en syster som är gravid, helt otroligt, snart är Alvar ett helt år!!!!




Ja, nu har ett helt år passerat och vi har "berikats" med ytterligare ett barn.
Även om det stundtals är mycket strul, så är jag så tacksam för att vi har varandra!
Pussar och kramar till HELA min familj.
P.S Måste här också tacka Lena, Hanna, Maggan och Lina (dagisfröken) för era kommentarer, ni har ju bevisat att det går utmärkt att lämna kommentarer fast ni aldrig gjort det tidigare (hos mig)....mer sån´t vill vi se! Och som vanligt ett stort TACK till mina gamla trotjänare som lämnar kommentarer då och då !D.S

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, tänk så mycket som händer på ett år. Man tänker inte så mycket på det, tiden bara rusar. Ibland är det bra att stanna upp bara njuta, men det är bara så svårt när det är en massa annat som lockar på ens uppmärksamhet.../Maggan/

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Maggan-Sa det till Fredrik förrut, tänk nu har halva Maj också gått....vart tar tiden vägen. Det gäller att njuta så mycket man kan även av vardagen. Kram.