onsdag 26 maj 2010

Lägesrapport!

Jodå, läget är oförändrat, några mastskedar hit några matskedar dit och så pyttelite vatten då och då. Men Svea är glad och än så länge pigg, tack och lov! Fredrik kom in vid 12, skönt, och jag har pratat med min kurator, välbehövligt....shit idag kom det tårar när jag pratade med henne....
Vi har även varit och hälsat på både Christel på sitt jobb och mamma som har opererat höften och är inlagd. Sofie sa det förut, mer än halva familjen är på sjukhuset......träffade till och med pappa "uppe" hos mamma, ha, ha!
Nu har Fredrik åkt och vi ska gå och äta kvällsmat innan Svea somnar här.
Ni som sms:ar till mig och tycker jag är dum som inte svarar, min display är trasig så jag ser inget, det är svart men en ny är beställd men finns i Viken.
Vi hörs i morgon!

Inga kommentarer: