lördag 15 maj 2010

Så det kan gå!

Jag som skulle skriva varje dag men när man inte har något att skriva är det väl bättre att låta bli, eller? Jag skulle ju i och för sig kunna lägga ut bara bilder....hmmm det tål att tänka på.

Anledningen till att jag inte skrev igår var att jag mådde så kasst. Har haft ganska ordentlig hosta i nästan en vecka, värst på nätterna men igår fick jag även huvudvärk=bihålorna:-(

Skulle egentligen åkt på en fest igår, med personal och styrelse från skolan , men det "sket sig". Hade sett fram mot den jättelänge, såååå typiskt! Och inte var det Svea som satte stop för den heller utan jag själv. I stället för att umgås med vänner gick jag och la mig vid 21.00, men jag får trösta mig med att jag tror att jag mår bättre idag.

En rolig sak hände igår i alla fall, vi hade besök utav faster Lina med barn och det är ju alltid trevligt!

Här kommer några bilder på Svea när hon gosar med katten. Zigge är helt otrolig, Svea är "hans" tredje bebis och han är så himla snäll som låter dem dra, slita och gosa med honom. Vi har fina kort på både Svante och Elis när de myser med honom. Ska försöka hitta dem någon dag och visa er.

Men det är inte alla som tycker det är roligt när det blir för mycket kel med katten, Isa labrador, är något avundssjuk. Tycker att det här är en underbar bild på henne.


Nu ska jag nog försöka komma iväg till Sätter och titta på Mikas konst samt ta med kaninen för könsbestämning (är det en hona ska jag "låna" deras hankanin så att vi får ungar).
Ha det bäst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag älskar bilden på Isa!

Sara E