söndag 23 maj 2010

Tillbaka...

Den här veckan som varit har orden inte velat infinna sig.

Tankarna har snurrat i huvudet och livet har känts så skört.

Gränsen mellan liv och död har tyvärr visats sig vara hårfin.

Frågorna hopar sig och jag undrar varför vissa får leva och andra inte, vem är det som bestämmer det?

Varför, om och men.....är ord jag hela tiden tänker på.....

Tårarna rinner ner för mina kinder när jag tänker på er som har förlorat någon ni älskar, en vän, en arbetskamrat och en pappa, även om det inte hjälper er i er sorg, så finns ni ständigt i mina tankar.


Till dig som läser mina rader: Ta tillvara på livet när det bjuds, LEV varje dag och var glad att du får uppleva just den här dagen.

Gläds åt DE du har runt omkring dig och framförallt visa dina nära och kära, att du finns där för dem och att du älskar dem.....!

6 kommentarer:

Niklas sa...

<3 <3 <3 <3 <3 <3
Pia

Sofie sa...

Tårarna rinner här oxå och jag håller med dig, i varje ord du skriver... Kram!

Anonym sa...

Har denna veckan också förstått detta, eller framför allt ta vara på livet här och nu! Vänta inte till sen, för vem vet när sen är? Visa också dina kära hur mycket du älskar dem, och hur betydelsefulla de är!
Vet inte vad som hänt er, men har varmt deltagande!

Mia sa...

Ja,att det måste behöva hända något innan man riktigt fattar hur viktigt det är att ta vara på varann....
Alldeles för lätt att "bara köra på".Livet är skört.

Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Pia, Sofie, Anonym och Mia!
Ja livet är skört och vi ska vara rädda om varandra.
Kramar till ER!

Lina eller Karro-det är jag! sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.