måndag 14 november 2011

40-års fest och 2-åring!

Idag fyller vår lilla tös hela två år:) Oj, vad fort tiden springer iväg men ändå känns det väldigt länge sen vi var på BB och fick detta lilla underverk!
Jag skulle så gärna vilja berätta utförligt om lördagens helt fantastiska fest men jag orkar helt inte. Kan bara säga som så att det blev så bra och roligt som jag hade hoppats på. Det var många härliga vänner och släktingar som kom. Här kommer ändå lite bilder! Just nu känner jag mig helt slut men i morgon så ska jag och min make åka på minisemester....längtar så <3
Ha det bra och liteförståelse för att jag är helt slut;)Jon och Martin har roligt!Här får jag presenter! Tack ALLA för allting!Liza (som sminkade mig innan festen)och Ussa (Nettan och Görans tjejer).Bästa, bästa syssling Malin!Underbara Becka!

Älsklingen och jag!

Mammahjälpte mig att duka i fredags och jag fortsatte på lördagen.

Ett stort tack vänner och barnvakter!

1 kommentar:

Anonym sa...

.....såg fotona på FB oxå....ni verkar ha haft riktigt kul!!!! Roligt, roligt!!! :o))

& grattis till "stora" damen Svea!!!!!! :o)) :o))

Tiden har bara gått så fort tycker jag!!!! Jag har alltså läst om ditt/ert liv & leverne i snart 2 år!!?
Hoppas få fortsätta me´ de´ i ett par år till om ork & vilja finnes!!? ;o))

Ha de´ gott & NJUT riktigt av minisemestern!!!!!

Kramar Pia