onsdag 9 november 2011

Only one day left.....

...och sen är jag 40 bast! Kan ni fatta det? Att denna vackra och vitala, he, he, he kvinna snart, om 4 timmar, är så gammal:) Kommer ihåg när mamma fyllde 40, inte var hon så ung som jag känner mig, då???? Eller? Min farmor sa alltid (hon blev över 90 år (inte min biologiska farmor)) att hon kände sig ung i hjärnan fast att hon var så gammal. Så är det nog och jag tror definitivt att man håller sig mer alert om man har en aktiv 2-åring (snart) hemma. Christel tycker det är trist och sexistiskt med spegelbilder när man ligger ner. Jag kan säga det att jag hade inte en tanke på sex när dessa bilder togs, ha, ha, ha! Jag tycker snarare att det var lite roligt att få göra något som man aldrig annars gör på en bild, för ärligt, hur ofta poserar ni som på bilden ovanför???? Drömmer om att jag vore lika fin i verkligheten som på bilden, det hade varit NICE! Nu har jag ugnspankaka i ugnen och 2 STORA smörgåstårtor i kylen. Om du har vägarna förbi i morgon är DU varmt välkommen in på smörgåstårta. Nu ska jag ta en öl, förmodligen min sista som 39:o åring. Skål ta mig faan;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilka jättefina kort på dig!! Du är hur snygg som helst!! En riktig pingla:) Stort grattis i förskott också. Kram Maria Krüger

Anonym sa...

Skål på dig! Jag lovar dig, man kan till och med vänja sig vid att vara 40! Jag har ju varit det ett tag, o det har gått rätt bra...Grattis från maggan

Filosofie sa...

Kära älskade syster, med speglar eller utan speglar. Liggande eller stående, du är fantastiskt vacker! Både invändigt och utvändigt. Fotona är jättefina!

Hoppas du mår bättre imorgon och får en strålande födelsedag! Jag älskar dig! Kram Sofie