söndag 6 november 2011

Och så var jag iväg och modella lite....

Isabelle frågade mig i veckan om jag hade lust att följa med till Västervik och bli sminkad och fotad. Jag som älskar "Top Model" och är linslus nummer ett tyckte det verkade väldigt spännande:) Sagt och gjort, idag mötte vi upp Malin i Tindered och Birgitta i stan och gick in på Statt där det fotograferingen var. Vi blev alla fyra sminkade samtidigt och efteråt fick man fixa sitt hår själv. Jag var ju och klippte mig i måndags så jag har inte vant mig riktigt än men det blev ju skapligt ändå, tycker jag. Isabelle och jag var i samma grupp och man fick prova på flera olika poser och bakgrunder. Här följer några : Graffittibakgrund.



Tur att jag följer "Top Model":)

Spegel, spegel på väggen där!

Snyggingar på Statt!




Efteråt gick vi på "Kina" och åt och det var både gott och fnittrigt. När Fredrik ringde frågade han om vi drack vin? Måste man det för att få skratta och slappna av bland vänner? Banana splitt till efterrätt:)

Två snyggingar till, att använda händerna i bilderna lärde vi oss:)

Tack för en fin dag tjejer!

Tyvärr måste jag ta på mig ladugårdskläderna och sticka till ladugården nu. Fredrik är snart där med ett gäng kalvar som ska vägas....känns tråkigt med tanke på make upen;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själv. Vad kul vi hade! Kram -Isabelle

Anonym sa...

Vilken fin dotter man har

Anonym sa...

...jaa Mona....DET har du!!!!!!! :o))
Söt som socker ju!!!!!
Kramar Pia