fredag 11 november 2011

40 BAST!

Hade en fantastiskt härlig dag igår! Den bestod av mycket smörgåstårta och härliga vänner och släktingar! Jag fick många sms, telefonsamtal och sååå många skrev i loggen på fb, helt otroligt! Snygga skor på en vacker kvinna, he, he!
Nu måste jag köra barn och sen till ladugården då slaktbilen ska komma och hämta djur (vilket jag inte har tid med idag, för idag MÅSTE jag ta tag i allt inför morgondagen! ) Mamma är som tur var kvar och vi ska åka och duka sen:) Återkommer!

2 kommentarer:

Anonym sa...

STOOOORT grattis även här på din blogg!!!!! :o))
Så himla smal du e´!!! Eller så e´ de´ den himla snygga klänningen/tunikan som gör det!!! ;o))
Ha de´ gott & ha de´ riktigt kul på festen imorron!!!!!!
Kramar Pia

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Tack Pia! Jag håller in magen på bilden det är det som är grejjen;)
Kram, kram!