måndag 21 november 2011

En helg...

....sprang åter förbi. Svante var hos kompisar hela helgen och då blir det ganska tyst i huset. På fredagen badade vi och käkade god ryggbiff från min älg. Innan det var Mia här på "after work" och vi drack lite "wötjut" och pratade. Elis och Svea myser.

På lördagen var vi på strövaravslutning vid Rånen. Vädret var helt fantastiskt och det var 10-plusgrader ute och helt vindstilla. Fredrik kom en sväng också och var med och grillade korv här med hjälp av Svea. På kvällen var vi nere hos Daniel och Isabelle och käkade gott som vanligt!

Söndagen tillbringade jag på ett regnigt Horsö och Kalvö i Tjust skärgård. På mitt första pass kom det förbi fem rådjur och två av dem ser du på bilden ovanför. Det är min första sextaggare som jag skjuter och mitt 19:onde och 20:onde rådjur totalt. Mikaela var gullig och såg till Svea medans mamman var ute och "roade" sig. Här har snutteungen somnat framför Pippi klockan 16,00.

Nu är det måndagskväll och jag hann inte med skjutsen till gympan i L-hammar:(((( Nu måste det bli ändring på detta....jag vill och måste börja träna igen:)

Inga kommentarer: