onsdag 5 september 2012

Ett par ord!

Tänk vad ett par ord kan göra en glad! Igår kväll när min man kom hem så kom han fram till mig och sa -Vad glad jag är som har dig gumman :)
Gissa om allt genast känns bättre:)))))

Nu är jag hemma och ska fika, har gjort ladugården och det innebär att jag har haft ut sex balar. Igår hade jag ut nio stycken under dagen och ändå var det renslickat på foderbordet i morse. De balarna jag har ut nu är från förstaskörden och ganska blöta och ni som vet hur "sur" ensilage luktar kanske förstår hur mina händer stinker just nu, trots att jag använder handskar när jag utfodrar.
Nu är kaffet färdigt....så sugen, trevlig dag på ER!

3 kommentarer:

Filosofie sa...

Du är värd fina ord OCH ett HUS! Du är en kämpe Karro och du är så duktig. Kram

Anna-Lena McGrath sa...

Sökte en "like" knapp som på Facebook...men det fanns ingen!!!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Vad gulliga ni är <3