söndag 16 september 2012

OMG!

Så härlig helg! Först akvarellkursen både igår och idag och så Palles 50-års fest igår kväll. Målarkursen var både rolig och avkopplande....nu ligger jakten "pyrt till" när jag skaffat ett nytt intresse;) Kan väl dock inte säga att jag är nöjd med något av mina fyra alster jag hann måla men jag köpte block, färg och penslar så nu kan jag öva mer hemma.
 
 Vädret har ju varit på topp hela helgen också så man blir ju glad enda in i själen.
 Sofie var en klippa på att måla, fuskigt!
 Tog flera fina bilder som jag kanske ska måla av,
 Lunch på bryggan, varmt och soligt.
 Vad gör min far mitt i en kohage?


 Stor koncentration:)

 Mitt första alster.......


 Som sagt, på kvällen drog vi till Rågö där festen var. Ni som har ätit av Anitas fantastiska mat kan ju förstå att vi höll på att äta ihjäl oss. Det var nog bland det godaste jag har ätit. Anitas västerbottenostpaj med rom och lök, samt rökta räkor med aioli och sikpaté var helt otroligt gott. Det fanns hur mycket som helst att välja på :)
 Karro och Uffe :)
 

 Emil x 2.
 Emil, världens mest nöjda 21-åring! Hoppas du har hittat hit, så du fick se bilderna. Ska lägga i de på fb också så kan du kolla där om du vill (jag är vän med Eva-Marie) Vill man ha en redig nikotinkick är det lika bra att ta både cigg och lössnus he, he, he!
 Synd att plaststolen står där annars är det här en fin bild tycker jag.
 Ja, så här blev de andra....
Nu ska jag snart gå och lägga Svea. Jag har väl inte mått allt för bra idag, av någon konstig anledning ;)
Kortfattat om helgen *Rolig *Avkopplande *Tack för barnvakten Nettan och Göran och Oliwer *Underbart väder *Trevliga bekantskaper både nya och gamla *Och superduper god mat:)

1 kommentar:

Filosofie sa...

En av de bästa helgerna på länge även om natten till lördagen gav väldigt lite sömn för min del. Men sedan blev helgen fantastisk. Så kul att måla! Så roliga kursdeltagare och duktig lärare. Nu kan vi måla loss ordentligt framöver. Kram Sofie