torsdag 6 september 2012

Hemma och myser!

Vet ni vad? Idag har jag en mysdag med Svea :)
Än så har vi inte gjort så mycket, jag har plockat in tvätt och Svea leker med katten i köket och har ut leksaker överallt :)
Vi ska försöka komma ut på en promenad senare idag och förhoppningsvis kommer Fredrik hem en stund snart, så vi äntligen kan skriva lite fakturor. Det är ju jag som skriver fakturorna men Fredrik har alla anteckningar på hur mycket det är som han har slagit (ensilage) åt andra i traktorn....och de kan ju vara bra att ha till hands.
 
 Elis gör läxor, mycket tjat och gnäll!
 Svempa är verkligen en mysig katt:)
Trollungen i egen hög person.

Igår pressade Fredrik ensilage så jag var nära att få ställa in min gympa. Det kändes så klart lite trist, har ju varit VARJE gång sedan jag började i april men så kom jag ju på att jag kan ju fråga Nettan om hon kan se till busungarna och det var inga problem. Nettan har ju fått ställa upp många gånger förut så jag drar mig lite för att fråga men som sagt gick det jättebra:) TACK NETTAN!

Gympan var som vanligt toppen och det var sista gången vi körde just det(sommar)passet så nästa gång blir det att lära sig nya steg. Jag som förr inte trodde att jag tyckte om "dans"steg ÄLSKAR nu det:) Va faan, det är ju bara att släppa loss och skita i hur man ser ut i spegeln, tycker man det är kul, så ser det ju ut som om man kan dansa också:)))))))
Nu ska jag plocka ur diskmaskinen, passar på när jag har "en liten dam" som hjälper mig.

Inga kommentarer: