måndag 24 september 2012

Måndag.

Täppt och ont i armbågen....annars är allt bara bra. Dagen har bjudit på underbart (varmt) höstväder där tranorna har avlöst varandra på himlen, på väg söder ut. Jag har gjort ladugården (som vanligt:) och därefter åkte jag till Härad och gräsröjde under eltråden och det har jag hållt på med hela dagen, dagen bara sprang iväg. När jag hämtat barnen och åkte hemåt såg vi tre älgar i Härad, en fyrtaggare, ko och kalv, så fina de var!
Snart vankas det föräldrarmöte på förskolan så det är bäst jag går och duschar, ska åka om 20 min.
Ingen träning idag heller....:(
Men i morgon KANSKE jag törs åka, det som oroar mig mest just nu är dock armbågen.....
Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Vad har hänt med armbågen? Kram Sofie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Inte an aning, det ären liten knöl (tror jag) och det gör skitont när jag anstränger armen.....inte bra!
Kram K