söndag 23 september 2012

Söndag.

Helt klart en godkänd helg! Har inte gjort så mycket men gud så skönt det är. Igår var vi bortbjudna och vi hade jättetrevligt och åt supergott och satt och pratade och hade roligt länge, kom inte hem förens vid 01-tiden:) Jag körde så jag var pigg och glad i morse även om det inte blev överdrivet många timmar sömn i natt.
 
Idag har vi flyttat våra kor i Härad, Svea och jag har plockat trumpetsvamp (fanns inte så mycket), och jag har gjort (om jag får säga det själv)
en jättegod och fin söndagsmiddag, bestående av rostbiff av nöt, kanongod sås av köttsaften, trumpetsvamp och tomatsallad.
Nu är det "bara" jag vaken och jag BORDE gå och lägga mig men denna Beckfilm som är på tv håller mig uppe en stund till....även om jag sett den en gång.
 Några bilder:
 
 
 Men visst är han fin?

 "Fialotta" lagar soppa på sitt kök,som jag nu har tagit in efter sommarens utevistelse på altanen.
Hoppas ni har haft en skön helg!
Kram K.

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Varför är det så lite svamp?? Kram S

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Jag vet ite Sofie! Hittade ingen trupetsvamp där det förra året var mängder.
Kram K